مجله مد و پوشاک آقایان

ساخت وبلاگ

جدیدترین و شیکترین کفش های اسپرت و مجلسی مردانه

علاوه بر نکاتی که در انتخاب یک کفش مناسب از جنبه حفظ سلامتی باید در نظر گرفت انتخاب یک مدل مناسب بخشی از راز شیک پوشی است . کفش های مردانه به چند سبک و مدل تقسیم بندی می شوند که پرطرفدارترین آنها کفش کتونی ، کفش بروگ ، کفش های لوفر و کالج چرم و جیر و کفش های رسمی که جدیدترین سری آنها را در این بخش از دنیای مد نمناک مشاهده می کنید. برای آشنایی بیشتر شما با مدلهای کفش های مردانه معرفی مختصری خواهیم داشت از چند مدل کفش مناسب برای تیپ های رسمی و اسپرت.

کفش مردانه بروگ

بروگ کفش چرم دباغی نشده است که اصالتا متعلق به کشور ایرلند  می باشد. اگر نگران بوی بد پاهایتان در تابستان هستید، با به پا کردن این کفش ها دیگر هیچ نگرانی نخواهید داشت. این کفش های چرم مقاومت زیادی دارند. کفش های بروگ را در جلسات کاری و مراسم رسمی می توانید به پا کنید. این کفش با بلوز یا تی شرت های سفید، لیمویی و جین به خوبی ست می شود.

کفش مردانه کالج

کفش های کالج مردانه از ان دسته از کفش های راحتی هستند که با اکثر تیپ های رسمی و مجلسی ست می شوند . طرح چرم و جیر کالج یکی از مدلهای پرطرفدار در میان پسران جوان است که اهمیت خاصی به تیپ و پوشش خود می دهند. پاشنه تقریبا یکدست و تخت این کفش ها و ارتفاع مناسب پنچه کفش از مهمترین دلایل راحتی این دسته از کفش هاست.

کفش مردانه لوفر

یک کفش پسرانه و مردانه مناسب برای فصل بهار و تابستان ، کفش لوفر است که یکی از اصلی ترین انتخاب مدلینگهای برندهای معتبر فرانسوی و ایتالیایی در فشن شوهای سالیانه است. شاید این کفش با پاشنه ای که دارد به نظرتان راحت نباشد اما برخلاف باور برخی راحتی این کفش در مقایسه با کفش های رسمی دیگر عالی است.

مجله مد و پوشاک آقایان...
ما را در سایت مجله مد و پوشاک آقایان دنبال می کنید

برچسب : نحوه ست کردن کفش,روش ست کفش با لباس, نویسنده : مدیر menstyle بازدید : 242 تاريخ : يکشنبه 23 دی 1397 ساعت: 20:21

 

 

پس از سپری شدن زمستان و بهار و فرا رسیدن تابستان، بسیاری از آقایان خوش‌پوش به دنبال لباسی می‌گردند که مناسب فصل باشد. درخشش خیره‌کننده آفتاب در فصل تابستان به ما فرصت استفاده از رنگ‌های مختلف در لباس‌هایمان را می‌دهد. اما بسیار پیش می‌آید که از پیراهن‌های مردانه غافل می‌شویم و به جای آن از تیشرت و پولو‌شرت استفاده می‌کنیم.

خب، قابل درک هم هست. هرچه هوا گرم‌تر و چسبناک‌تر می‌شود، کمتر به فکر پوشیدن آن پیراهن آکسفورد صورتی با کت و شلوار سورمه‌ای پشمی می‌افتیم. بهترین راه مواجه با چنین مشکلی این است که در هنگام خرید به فصل هم توجه کنیم.

به محض آمدن تابستان، دیگر باید قید پارچه‌های ضخیمی مانند پشم، مخمل کبریتی و حوله‌ای را زد. در عوض، توصیه می‌کنیم لباس‌هایی از جنس کتان،‌ پنبه سبک و پشم مرینوس بپوشید که سبک‌تر و آزادترند. خود نویسنده معمولا پیراهن مردانه تابستانه اصلی خود به جای پارچه آکسفورد، جنسی سبک‌تر مانند ترکیب کتان و پنبه انتخاب می‌کند.

 

پیراهن مردانه تابستانه سبز

پیراهن مردانه تابستانه

پیراهن سبز رنگ در صدر فهرست ما قرار گرفته است. فراموش نکنید که همیشه رنگی را انتخاب کنید که با حال و هوای فصل هماهنگ باشد. در نتیجه، توصیه می‌کنیم از رنگ‌های سبز پر‌رنگ و تند استفاده نکنید. در عوض، پوشیدن لباسی به رنگ سبز کم رنگ و محو، روز‌های خوش و بی‌دغدغه تابستان را در خاطر زنده می‌کند.

این رنگ که معمولا دست کم گرفته می‌شود را می‌توان تقریبا با هر چیز موجود در کمد لباس‌ها ست کرد. به همین دلیل، می‌توان پیراهن مردانه سبز روشن را با کت و شلوار سورمه‌ای، شلوار جین و حتی شلوار کتان قرمز پوشید. در مورد آخر، پیشنهاد می‌کنیم دکمه‌های بالایی پیراهن را باز بگذارید.

 


پس از رنگ سبز، شاید بد نباشد زرد را هم امتحان کنید. این رنگ به سرعت به رنگ مورد علاقه شما در روزهای گرم تابستان تبدیل می‌شود. درست مانند مورد قبلی، می‌توان این رنگ را به شیوه‌های مختلفی در لباس پوشیدن استفاده کرد. مثلا ترکیب زرد با قرمز و سبز می‌توان جالب باشد. اما، بهترین نتیجه را شاید بتوان با رنگ‌های خنثی مانند طوسی یا سورمه‌ای به دست آورد.

اگر می‌خوهید در فصل تابستان کت و شلوار بپوشید در انتخاب رنگ زرد برای پیراهن مردانه تابستانه خود شک نکنید. با ست کردن این پیراهن با شلوار کتان سورمه‌ای می‌توانید در تمام طول روز شیک به نظر برسید. در روز‌های پایان تابستان و اوایل پاییز هم می‌توانید یک ژاکت سبک به تیپ بالا اضافه کنید. توجه نمایید که از رنگ زرد روشن و محو استفاده کنید زیرا زرد پر رنگ تعادل ظاهر شما را بر هم می‌زند.

 

پیراهن مردانه تابستانه

ما در تحریریه بامیلو بلاگ، استفاده از رنگ یاسی را تنها به آقایانی پیشنهاد می‌کنیم که دل و جرات بیشتری دارند و از ریسک کردن نمی‌ترسند. این رنگ زیبا که کمتر مورد توجه مردان قرار گرفته است را می‌توان به راحتی با شلوار کتان با رنگ مناسب ست کرد. به عنوان مثال، پیشنهاد می‌کنیم رنگ‌های سبز، سورمه‌ای، طوسی و مشکی را برای شلوار خود در نظر بگیرید.

اگر شما هم از آن دسته آقایانی هستید که دوست دارند رنگ‌های خنثی مانند مشکی و طوسی بپوشند، پوشیدن پیراهن مردانه تابستانه یاسی روح تازه‌ای به ظاهر شما می‌دهد. همچنین، این تیپ برای دورهمی‌های شبانه با دوستان و خانواده نیز مناسب است.

 

مجله مد و پوشاک آقایان...
ما را در سایت مجله مد و پوشاک آقایان دنبال می کنید

برچسب : ست لباس در تابستان,پوشیدن لباس درتابستان,در تابستان چی بپوشیم؟, نویسنده : مدیر menstyle بازدید : 208 تاريخ : يکشنبه 23 دی 1397 ساعت: 20:09

 ست کردن لباس مردانه و آموزش انتخاب لباس برای اقایان

یکی از دغدغه های مردان و آقایان پوشیدن بهترین لباس و ست لباس میباشد.در این پست به نحوه ست کردن لباس مردانه میپردازیم.رنگ ها قطعا یکی از مهمترین عناصر انتخاب لباس های ما آقایان هستند و زیبایی و زشتی یک استایل به شدت تحت تاثیر رنگ بندی آن قرار دارد . پس بهتر است بدانیم که چه رنگ هایی به پوست مردان بیشتر می آید و چه رنگ هایی را باید با هم پوشید که با پوشیدن آن لباس زیبایی و جذابیت خاصی به چهره و اندام ما بدهد.


 


ست کردن لباس مردانه

برای خوش لباس بودن و ست کردن لباس برای آقایان بهترین کار درست انتخاب کردن لباس و هم خوانی داشتن رنگها باهم است که جذابیت آقایان دو چندان خواهد شد  با اینکه فصل بهارتازه آغاز شده است، بد نیست کمی هم به فکر آینده و روزهای گرم بهاری و گرمای تابستان باشید. از این رو بهتر است از همین حالا آرام آرام خود را برای این روزها آماده کنید.

 

ست کردن لباس مردانه

وجود یک لباس جین همیشه در کمد لباس شما ضروری است. ترکیب دو یا سه لباس جین با یکدیگر بسیار پرطرفدار و محبوب است. یک قاعده کلی این است که اگر دو لباس جین را با هم به تن می‌کنید،رنگ و طرح آنها بهتر است متفاوت باشد، پس اگر شلوار جین آبی روشن به پا می‌کنید پیراهن یا کت خود را تیره‌تر انتخاب کنید. جین‌های خاکستری، سفید، مشکی و خاکی نیز بسیار پرطرفدار است و ست کردن آن با لباس‌های دیگر بسیار راحت‌تر از جین آبی است.

 

درست است که رنگ‎های روشن مانند صورتی، زرد و نارنجی برای پوشیدن در محل کار مناسب نیستند اما این به آن معنا نیست که در سایر زمان‌ها و آخر هفته‌ها از رنگ‌های روشن استفاده نکنید. رنگ‌های روشن نور کمتری را جذب کرده و آسیب کمتری به پوست شما خواهند زد.

 
 
ست کردن لباس مردانه و آموزش انتخاب لباس برای اقایان

اصول ست کردن لباس و نحوه انتخاب آن
همواره لباسی را بپوشید که کاملا اندازه شما باشد

پوشیدن لباسهای بزرگ تنها اندام شما را اغـراق آمـیـز تـر جـلوه داده و آنـها را پنهان نمیکند
 بیشتر سعی کنید تنها در زمانی که کمر باریکی دارید از کمربند استفاده کنید. پارچـه هـای سـنگین مانـند پـشمـی، بافـتنی و چرمی شما را سنگین وزن تر جلوه میدهند
 پارچه های سبک وزن مانند کتان، نخی شما را لاغر تر جلوه میدهند.

 

 

رنگهای تیره شما را لاغرتر و کوچک تر میکنند
 رنگهای روشن شما را بزرگتر و حجیم تر میکنند
 لباسهای بالاتنه و پایین تنه یکرنگ شما را لاغر تر جلوه میدهند
 لباسهای بالاتنه و پایین تنه با رنگهای متفاوت شما را بلند قد تر میکند
لباسهای یقه بلند گردن را کوتاه تر میکند
گردن بند کوتاه نیز گردن را کوتاه تر میکند
 خالکوبی پـیـرامـون گـردن و روی شــانـه هـا سبـب چهار شانه تر شدن شما میگردد
 لـبـاس بـا خطوط افقی شما را چاق تـر و بـا خـطـوطعمودی شما را لاغر تر جلوه میدهـد.
 
 


مردان قد بلند

لباسهای یكدست یكرنگ نپوشید.

لباسها و شلوارهای زیپدار نپوشید.

كـت و شـلوار بـا خـطـوط راه راه بـا خـطـوط عـمــودی و كراوات باریك و ژاكت كه طولش تا روی كمر است نپوشید.

 

 

 

مردان قد كوتاه

كفش بوت و ساق بلند نپوشید آنها شما را قد بلندتر نمیكنند.

شلوار پاچه كوتاه و یا پاچه تا شده نپوشید.

لباس آستین دار به تن كنید.

از نقش و نگار عمودی راه راه عمودی و شلوار راسته و كراوات باریك استفاده كنید.

 

كراوات باریك و پیراهن و یا تیشرت یقه هفت نپوشید.

لباسهای براق و با خطوط عمودی و چسبان نپوشید.

كت و شلوار اپل دار بپوشید.

شلوار بگی بپوشید.

پلوور حجیم و یقه اسكی بپوشید.

 

ست کردن لباس مردانه

 

مردان چاق

ژاكت اپل دار نپوشید.

كراوات زرق و برق دار نزنید.

دكمه پیراهن را تا انتها و بالا نبندید.

ساعت باریك به دست نكنید.

پلوور حجیم و یقه اسكی نپوشید.

بلوز و پیراهن یقه هفت نپوشید.

شلوار تنگ نپوشید.

لباس با خطوط عمودی و كراوات یكرنگ استفاده كنید.

از لباسهای تیره رنگ استفاده كنید.

 

مردان شكم بزرگ

جلیقه و یا هر چیزی كه روی شكم بیافتد و به آن فشار بیاورد را نپوشید.

شلوار را روی شكم خود نیاورید.

لباسهای براق و یا روشن نپوشید.

لباسهای گشاد و تیره رنگ بپوشید.

كراوات پهن بزنید كه تا خط كمر بلند باشد.

ژاكت و شلوار یكرنگ بپوشید.

 

مجله مد و پوشاک آقایان...
ما را در سایت مجله مد و پوشاک آقایان دنبال می کنید

برچسب : چگونه پیراهن مردانه را ست کنیم,ست کردن پیراهن,انواع پیراهن مردانه, نویسنده : مدیر menstyle بازدید : 252 تاريخ : يکشنبه 23 دی 1397 ساعت: 19:57